Nutariau sukurti tokią temą čia su gal kiek šmaikščiu pavadinimu, kur pradedantieji automechanikai galėtų teirautis įvairių dalykų ir šiaip, kad galima būtų diskutuot apie tai, kas neatitinka kitų Auto & moto forumo temų.
Citata @Gold, Papasakok apie savo blogiausią remontuotą mašiną, modelį, kurio pats niekada nepirktum ir nerekomenduotum.
Sudėtingas klausimas, reikia pasukti galvą. Prancūzai man daugiausiai vargo yra sukėlę. Tekę reikalų turėt ir su Renault ir su Citroen ir su Peugeot. Renault ir Citroen važiuoja labai maloniai, Peugeot kažkiek mažiau komforto jaučiasi, bet kai ima gestic tai velniop... Viskas genda. Pvz Peugeot 307 teko ir benzininį turėt ir dyzelinį laikinai priglaust. Ir tas ir tas turėjo daug gedimų. Pirmausia elektriniai vairo stiprintuvai knysa protą, jų liga jau tai. Nuo to jie net užsidegti gali. Pažistamo žmogaus žmonos 206 modelis sudegė dėl to pačio vairo stiprintuvo gedimo. Kūro padavimo sistemos ten gan jautrios, reiklios geram kurui, tad pukrštukai greit pareina, 4 purkštukai 1000 eurų. Gedo pečiukas, pečiuko valdymo jungikliai, salono mygtukai (ko jokioje kitoje mašinoje nėra nutikę), borto kompiuterio ekranas. Trumpimdavo žibintai, vis lemputės perdegdavo, nes kažkur velniai žino kurioje vietoje mayt laidai prapūvę buvo. Trumpiau tariant, į prancūzus jau net nebežiūriu.
P.S. Bet korėjiečio irgi jokio nepirkčiau, nei Hyundai, nei Kia nei kažko panašaus. Nors pvz., japoniškos Toyota skaitosi vienos iš patikimesnių pasaulyje (tiesa nauji modeliai jau nebe tokie patikimi kaip senieji su UZ ir JZ varikliais), bet kažkaip ir japonai manęs pernelyg nedomina. Nuobodūs jie kažkokie.
Aišku tai bus subjektyvi nuomonė, bet aš skaitau, jog tai niekam tikę automobiliai. Chevrolet anksčiau buvo Deawoo. Jie gamino apgailėtinos kokybės automobilius. Jie net naujutėliai jau po 1-2 metų nuo pirkimo pradėdavo gest. O senesni išvys vis byrėdavo. Tai pavarų dėžės, tai elektronika, tai variklių kuro padavimo sistema. Galų gale Deawoo automobilių gamykla dėl sumautos kokybės bankrutavo. Ją perpirko Chevrolet ir pradėjo toliau gaminti tuos pačius automobilius, gal minimaliai vos vos pagerintus su naujais pavadinimais. Juos gamina Kinijoje, Korėjoje, Kazachstane, Uzbekistane ir Kaliningrade. Bet ten dirba tokie kreivarankiai, kad gamyklose, automatizuotuose konvejeriuose vis tik pridaro broko, surenkant naujus automobilius. Jei pirkt Chevrolet, tai tik tikrąjį, grynakraujį amerikietį. Bet tokių itin mažai Lietuvoje.
Panašiai yra ir su KIA, pvz., jų pavarų dėžės dažniausiai per 3-5 metus subyra, naujutėliuose automobiliuose ir kaip tyčia, kai jau vos būna spėjusi garantija pasibaigt. Jei pvz., rinktis KIA, tai tik nuo 2012 m. modelius, nes tik jie jau tapo kiek normalesni. Bet apynaji automobiliai ne kiekvieno kišenei.
P.S. Chevrolet Epica anksčiau vadindavosi Daewoo Tosca. O Chevrolet Captiva, tai iš tikro Daewoo Winstorm.
Manau esate girdėję apie Daewoo buitinės technikos ir elektronikos kokybę. Tai ir automobiliai jų ne ką gersni. Tiesa iš pirmo žvilgsnio jie visai neblogi, simpatiški ir važiuoja neblogai, bet...